همیشه فکر میکردم معلم کسیست که سر کلاس درس میدهد، امتحان میگیرید، کم و زیاد نمره میدهد و تمام!
اما با گذر زمان فهمیدم معلمها قدرت عجیبی دارند ... آنها میتوانند دید آدمها را به زندگی تغییر دهند. فهمیدم معلم ها همیشه در مدرسه نیستند.
معلم میتواند همان کودکی باشد که تمام ناراحتی و دلخوریاش به چند دقیقه نرسیده تمام میشود ... کودکیکه کینه به دل نمیگیرد و درس بخشش میدهد.
معلم میتواند پیرزن بیسوادی باشد که به فرزندان و نوههایش بیانتها عشق میورزد و هیچکس مهربانی و عشق را به خوبی او یاد نمیدهد.
معلم میتواند کسی باشد که برای رسیدن به آرزوهایش از هیچ تلاشی شانه خالی نمیکند و حقش را از زندگی میگیرد.
دنیا پر از معلم است... معلمهایی که جدا از سن و سال؛ جدا از تحصیلات؛ درس زندگی میدهند.
هر کدام از ما میتوانیم حتی برای یک نفر معلم باشیم... به شرط اینکه چیزی برای یاد دادن داشته باشیم. #حسین_حائریان
+
تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام
|
سکوت همیشه به معنای رضایت نیست...گاهی یعنی خستهام از اینکه مدام به کسانی که هیچ اهمیتی برای فهمیدن نمیدهند توضیح دهم!
#سیمین_دانشور
+
تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام
|