دیر انتخاب کن ولی خوب انتخاب کن..!!!


برچسب‌ها:
یک فنجان کشفیات
+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |
خستگی و فشار کار چنوقت اخیر بقدری زیاد شده که برای جابجایی سه تا کاتالوگ ب جونِ زمین و زمان غر میزدم..سه تا کاتالوگ رو گذاشتم رو هم که مرتب کنم انقد سنگین بودن که از دستم سُر خوردن افتادن زمین داشت اشکم در می اومد که با ی صحنه روبرو شدم..چنتا اسکناس و تراول ده تومنی و پنجاهی پخش زمین شدن..یعنی حاضر بودم سی بار دیگه کاتالوگ جابجا کنم ..اصن روایت داریم پیدا کردن پولی که یادت رفته کی و کجا و برای چی لاب لای وسایل و کتاب گذاشتی ی عمر دوباره بهت میده ..خستگیهای چنوقته ب کل برطرف شد ..هرچی کمبود خواب داشتم حل شد :)

+ ولی خب برای اینکه خوشحالیم تکمیل شه این پولها رو  عیدی دادم..ایشاالله یک روز مونده به بهار حال دل همگی بهاری باشه حال دل همتون خوب باشه ..واقعا این روزای آخر سال رو نمیفهمم چجوری داره میگذره فقط میدونم توو این سه هفته حداقل 6 ..7 کیلو وزن کم کردم بخاطر دوندگی آخر سال..

 

 


برچسب‌ها:
فنجانهای نطلبیده مراد است, حالِ خوب
+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |
ی وقتاییم هست مث الان، که آدم ترجیح میده خونده نشه ..که راحتتر بنویسه...


برچسب‌ها:
یک فنجان نگفتنی
+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |
فندق جان مطمئنم تو از من قویتری ...مگه ن ؟؟

#فوکوس اکوژن_ آنومالی


برچسب‌ها:
ی فنجان دلواپسی
+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |
بشدت خستم از خستگیهای آخر سال ..


برچسب‌ها:
یک فنجان خستگی
+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |
کرشمه ؛ استاد معین 


برچسب‌ها:
یک فنجان ترانه
+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |
آدم از شدت خستگی خوابش ببره ولی از شدت خواب آلودگی خسته نشه..


برچسب‌ها:
یک فنجان کشفیات, توفیق اجباری
+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |
عید واقعی از آن کسیست ، که پایان سالش را جشن بگیرد نه آغاز سالی که از آن بی خبر است...!!!

حالا جشن داریم تا جشن ..!!!ترقه بازی و آتیش بازی جشن نیس ..خوشحالیمون به قیمت عزادار کردن دیگران نباشه...!!!

چهار شنبه آخر سالتون مبارک


برچسب‌ها:
یک فنجان عیدانه؛ چهارشنبه سوری
+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |
همه ی سازها هم برای رقصیدن و رقصاندن نیست ..

# ساز دوره گرد


برچسب‌ها:
یک فنجان کشفیات, تفکر
+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |
مادر ؛ شادمهر عقیلی 

وقتی حسابی ابریم سر روی شونت میذارم

بازم مث بچگیام همش بهونه میارم

مث همون بچگیا که برنمیگرده دیگه

میشم همون که دردشو جز تو به هیشکی نمیگه

میخواهم همیشه اون دعات پشت و پناه من باشه

نگاه مهربان تو گرمی راه من باشه


برچسب‌ها:
یک فنجان ترانه
+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |
زنی را میشناسم که پای تمام قولهای مردانه اش ایستاده است و من ...

#مادر خطابش میکنم..


برچسب‌ها:
تمام هستیم مادر
+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |
فنجون پنجاه و پنجم نوشته بودم مادرها هیچوقت فارغ نمیشن .. شاید تکراری باشه ..9 ماه توو شکمش ذره ذره وجودمون شکل گرفت..از لالایی ها و شب بیداریهاش تا پرستاریهاش.. شبای امتحانی ک استرسش بیشتر از ما بود.. خستگیهاش .. همیشه خیالمون راحت بوده ک اگر کل دنیا برعلیه ما باشه همیشه یکی هست پشتمون باشه.. مادرم چی بگم  از کجا بگم چجوری بگم چطوری میتونم خستگیهاتو بگیرم زحمتهاتو چجوری جبران کنم مادرم.. به چشمهات قسم همه ی هستیِ منی..  دستهاتو میبوسم خاک پاتو میبوسم.. هر چقدر من از مادر شانس آوردم از دختر شانس نیاوردی ..فقط میتونم بگم شرمندتم بابت اینکه نشده زحمتهاتو جبران کنم..اگر روزی صدام ناخواسته رفت بالا بداخلاقی کردم حرف گوش کن نبودم منو ببخش مادرم..

به معنی واقعی کلمه زبونم قاصرِ برای تشکر کردن  ..برای گفتن خوبیهات ...همین اشکها گواه حرفهامِ..

+ چند سالی بود که تقریبا به ی شکل این روز رو به مادر تبریک میگفتیم...آخر شب که برمیگشتیم  خونه یک کیک میگرفتیم و ی کادو که دوساله پیاپی من انگشتر میگرفتم.. دوس داشتم امسال  یک جور دیگه یک برنامه  قشنگتر میچیدم...یک گوشی و سیمکارت گرفتم..شماره ی خودم رو سیو کردم روزت مبارک بهترینم.. گوشی رو گذاشتم خونه خودم از خونه زدم بیرون ..زنگ زدم به گوشی  و مابقی ماجرا..

یکی دو روزه وانمود میکردم این روز و یادم نیس..تقریبا موفق شده بودم.. اولین باره موفق شده بودم غافلگیرش کنم :)

+ آدرس وبلاگ جدید رو همین امروز بهش دادم..منتظر کامنتتم بهترین مادر دنیا...


برچسب‌ها:
یک فنجان خوابِ شیرین, حقیقت
+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |
وقتی برای چندین و چن بار پشت چراغ قرمز میمیری..!!!

ی بار برای پسری فال فروش یک بار برای دخترک گلفروش و امروز برای پیرمردی ک توو سرما اسفند دود میکرد..پدر جان اسفند دود میکنی ک معرفتمان چشم نخورد..؟؟؟!!

 


برچسب‌ها:
یک فنجان غم نگار
+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |
غصه هاتو بخور ولی نذا غصه ها تو رو بخورن...!!! وگرنه زود تموم میشی..


برچسب‌ها:
یک فنجان کشفیات
+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |
آینه رو کج بگیری دیوارو کج نشونت میده :)

این رو امروز از تصویرِ کجِ دیوار در آینه کنسولِ تنهایی فهمیدم ک کج بود...

 


برچسب‌ها:
یک فنجان کشفیات
+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |
درک کردن آدمها خیلی سختتر از دوس داشتنشونه ..!!


برچسب‌ها:
یک فنجان تفکر
+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |
روزای آخر سالِ بیشتر مراقب قلب آدمها باشیم.. این روزهای آخر سال آدمها در بدر دنبال بهانه ان تا گره شان بزند ب شب عید یک چیزی شبیه ب دلخوشی..!!!

بیشتر حواسمون باشه ب آدمهای اطرافمون..دلیل خوشحالیشون باشیم..!! شاید باورش برای خیلی از ماها سخت باشه اما خیلیها غم نان دارن..خیلیها تنهان..خیلیها بیمارن خیلیها شب عید میترسن شرمنده زن و بچه بشن..این آدمها رو دریابیم ..بدون اینکه عزت نفس آدمی رو له کنیم...

 الخَلقُ عِيالُ اللّه ِ ، فَأَحَبُّ الخَلقِ إلَى اللّه ِ مَن نَفَعَ عِيالَ اللّه ِ


برچسب‌ها:
یک فنجان تلنگر
+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |
تصویر وبلاگم کادویِ تولدِ ک پیشاپیش گرفتم.. منی ک اطلاعاتم  در زمینه ی گل و گیاه زیرِ خطِ فقرِ.. اما یکی از جذابترین کادوهاییِ ک تا بحال گرفتم..

در آستانه ی سی سالگی ام..!!! بحث اعداد رو بذاریم کنار..تو این مقطع و قسمت از زندگیم احساس میکنم ب ثبات رسیدم صبوریم عجیب بیشتر شده منِ عجولِ بیطاقت عجیب احساس میکنم بزرگ شدم.. و سکوتی ک همیشه عاشقش بودم .. یاد گرفتم سکوت رو..دقیقا حال و هوای این مرحله از زندگی شبیه ب آرامش بعد از طوفانِ..توو ی کلمه بگم حس میکنم منطقی تر شدم.. اما مشکل پسندتر..!!! 

+ی آزمون خیلی سخت زندگی پیش روم گذاشته شاید ب نوعی مهمترین آزمون زندگیم باشه..طی این دوسال اخیر هرگز چیزی نشده ک دلم خواسته یا شایدم دلم نخواسته ک اتفاق خاصی رخ بده..!! نشستم با دوست جدیدم کاکتوس جان حرف میزدم یا درستترش اینه ک بگم براش حرف میزدم..قرار شد این بار قبل از هر تصمیم عجولانه ای خوب فکرهامو بکنم..


برچسب‌ها:
یک فنجان دلنوشت, سی سالگی, کادو
+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |
بزرگترین غمِ عالمه وقتی 19 سالِ عاشق تیمی باشی ولی نتونی بازیهاشو از ورزشگاه ببینی.. از کاسب و وزیر و دکتر و مهندس بگیر تا سبزی فروش محل تیم من از هر قشری طرفدار داره...از 10سالگی عاشقشم.. وقتی اسم پرسپولیس بیاد نمیتونم احساساتی نشم نمیتونم عاشق نباشم همه دوسش دارن.. آقا ما خانما چرا حق نداریم ی بارم شده قهرمانی تیممون رو توو ورزشگاه و از نزدیک ببینیم و جشن بگیریم..؟؟؟

+تیمهای بزرگ از بردن جام و قهرمانی خوشحال میشن تیمهای کوچیک از بردن تیمای بزرگ :))

دانه فلفل سیاه و خال مه رویان سیاه، هردو جانسوزند اما این کجا و آن کجا..!!!

 


برچسب‌ها:
یک فنجان عشق, گلگی, پرسپولیس
+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |
انقد نیومدم و ننوشتم ک حس میکنم با فضای وبلاگم غریبه ام...

کسالت و وقت کم و بی حوصلگی و دلخوری و...باعث شد علی رغم میل باطنیم ننویسم با وجود اینکه هر روز و هر لحظه این نیاز رو بشدت توو وجود خودم حس میکردم ک باید بنویسم..طبق معمول همیشه من هر روز چیزی داشتم برای نوشتن ..شاید گاهی لازم باشه خودت باشی و خودت.. بشرطی ک تایمش طولانی نشه..

+ چنوقته هیچ وبلاگی رو نخوندم متاسفانه..


برچسب‌ها:
یک فنجان غریبگی
+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |
همه فکر میکنیم مادرها بعد نه ماه فارغ میشن..!!! این ظاهر قضیس ..بعدِ رَحِم و شکم مادر مسیر بعدیمون ی راست قلب مادرِ.. مادرها هیچوقت فارغ نمیشن...!!!

+کمتر اذیتشون کنیم..

 

+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |
سوار تاکسی شد .. از شنیدن صدای قرآن تعجب کرد!! پرسید کسی مرده..راننده میگه : آره قلب آدمها..


برچسب‌ها:
یک فنجان تفکر, تاءسف
+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |