ماذا لو رزقنا الله زیارة الحب مع من نحب..
برای اولین بار و ب اتفاق همسرم ب کربلا رفتم..گمونم این بهترین اتفاق چنوقت اخیر زندگی من باشه..
وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِيٰارَتِكُمْ
ما فکر میکردیم جهاناز تنهایی مان بزرگتر است ،چمدان برداشتیم وراه افتادیم ... به هر کجا که رسیدیم تنهایی دهان باز کرد و جهان از چمدان مان ریخت !... 👤افسانه سعدی خانی
HoMe EmaiL ProFiLe MozHgaN