حس آدمی رو دارم ک بعد مدتها دربدری میخواد وسایلش رو توو خونه جدیدش بچینه..دقیقا عین اینه ک خسته و کوفته از زندگی روتین شهری فرار میکنی و پناه میبری ب دل طبیعت..ی خونه دنج..دور از هیاهو..داشتم با ذوق و شوق کارای این وبم رو انجام میدادم ک با خیال راحت بیام لم بدم اینجا و ذوق خلوت بودنش رو بکنم..
برچسبها:
اولین فنجان
+
تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام
|