دختر خالم موهاش رو توو خونه رنگ کرده ..زنگ زده میگه موهام رو خراب کردم انقدر ناراحتم ک دوس دارم موهام رو از ته بزنم بعد اینکه به روش خودم آرومش کردم خداحافظی کرد..ی ساعت بعد زنگ زده میگه شوهرش موهاشو همون رنگی کرده فقط برای اینکه خوشحالش کنه .. بنظرم ک خیلی کار جذابی کرده البته خداروشکر ک رنگ مویی ک استفاده کردن تیره بود :)
+
تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام