هیچوقت نفهمیدم دردهام شدیدا قوی ان و من از اونها قویترم، یا دردهام ضعیف ان  و من از اونها ضعیفتر...!!!

+اینکه ندونی از سر ضعفِ یا قوتِ ک داری تحلیل میری ولی هنوز ایستادی.. خیلی دردِ..!!

+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |