رفتنها و اومدن ها و حتی موندن هامون، چقدر شبیه ب مرگ و تولد شده، هیچکدومش دس آدم نیس.. ولی اگر موندی باید زندگی کنی..!!

+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |