نشستم رو بروش.. گفتم: ب خاله نگفتی چقد دوسش داری؟ زُل زد توو چشام و ی اوممممم کِش دار اومد و گفت: خیلی زیاد.. گفتم چنتا مثلا؟ گفت: خب من بیشتر از اینا نمیتونم بشمارم ولی بیشتر از این دوتا و دساشو نشونم داد..گفتم: خب با دستات ب خاله نشون بده..بعد دستهامو باز کردم و گفتم ببین مثلا من اینهمه دوسِت دارم..اونم گفت: خاله اینجوری ن ...!! بعد من رو بغل کرد و گفت انقد دوست دارم..همیشه با بچه ها ک حرف میزنم چیزای زیادی ازشون یاد میگیرم..
#تصویر ذهنی ی دختر بچه 3 ساله از دوست داشتن