90 روز یا ب عبارتی 3 ماه گذشت از آخرین باری که اینجا نوشتم، جایی که برای اولین بار با یک دنیا ذوق و شوق ساختم، خونه ای که میخواستم و هنوز هم میخوام که داشته باشمش، تا آخر و برای همیشه.. این مدت نبودم نمیخواستم زباله های ذهنم فضای اینجا رو آلوده کنه..کاش میشد با ی سمپاشی از دست ی سری افکار مزاحم و مسموم راحت شد، اما خب به این راحتیا نبود..