از نشانه های کیسه تن بودن میشه به پرتو پلا گویی اشاره کرد..اینها صغیر و کبیر مکتبشون از درد بیشعوری رنج میبرن :)
ما فکر میکردیم جهاناز تنهایی مان بزرگتر است ،چمدان برداشتیم وراه افتادیم ... به هر کجا که رسیدیم تنهایی دهان باز کرد و جهان از چمدان مان ریخت !... 👤افسانه سعدی خانی
HoMe EmaiL ProFiLe MozHgaN