کاش هیچوقت لازم نباشد ب گذشته برگردم ، لااقل حالا که به زور جان کندن سعی کردم با خودم کنار بیایم و من و گذشته کاری به کار هم نداشته باشیم.. اگر به گذشته برگردم یکراست میروم به روزی که درآن شکل گرفتم، چون بدون شک آرزو میکردم هیچوقت سر از این دنیا درنمی آوردم، من جابجا کردن کوه برایم کار ب مراتب راحتتریست تا قانع کردن و شیرفهم کردن آدمها... پس انقدر همه چیز را با فهم و منطق ناقص خود نسنجید چون شما خدا نیستید و عقلی محدود به آنچه که در ظاهر میبینید دارید ؛ قضاوت نکنید..آدم را به یکباره پر از خالی میکنید، آدم را پشیمان از خوب بودن..آدم را ناامید از آدم بودن..!!