میدانی وقتی هیچ چیز سر جای خودش نباشد و همه چیز در زمان و مکان اشتباهی باشد، درمانده میشوی از تشخیص درست و غلط.. من همیشه قلبم را باور داشتم خوب و بد را بلد است..حالا شما فک کن ب اشتباه بودن همه چیز ایمان داشته باشی و قلبت بگوید چیز درستی این بین اشتباهی است، یک اشتباهی که اعتبار ببخشد به همه چیز، غم انگیز است..