ب زخمهای روحمان مرهمی از جنس خاطرات و امید میزنیم..ما دهه شصتیا با جنگ ب دنیا آمدیم و با جنگ تمام میشویم، حالا ترامپ هم نباشد خودمان که هستیم هر لحظه در حال جنگیم، با خودمان با نرسیدنهایمان..من تمام عمرم را در جنگ با تقدیر سپری کردم، برای همین است که ترس دیگران از جنگ برایم غیر قابل درک است، من یک عمر بازنده ی سرافراز بودم.. با دستهای خالی جنگیدم..نمیفهمم ولی گویی درونِ من سربازی بازمانده از جنگی سخت، برای فراموش کردن دورانی تلخ دست و پا میزند...!!

داشتم این چرت و پرتا رو مینوشتم که با این خبر مواجه شدم..

برخی منابع خبر از شلیک موشک‌های بالستیک ایرانی به سمت پایگاه عین‌الاسد در عراق که محل استقرار نیروهای آمریکایی است ، می‌دهند/فارس

+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |