اینروزا ک آدمها دومینو وار بهم میخورن(ک قاعدتا نباید بخورن) و میریزن، فاصله گرفتن از آدمها تنها جاییِ ک میتونه معنی قشنگی داشته باشه، ی جایی باید این زنجیره قطع بشه.. کاش سعی میکردیم همدیگه رو دوس داشته باشیم، ن من ک همه ما روزهای سختی میگذرونیم من ب اندازه ی تمام آدمها دلواپسم..دلواپس اینکه آخرش چی میخواد بشه..!! اینروزها سعی میکنم کمتر فکر کنم اما هر چی بیشتر سعی میکنم کمتر موفق میشم..با خونه تکونی سرم رو گرم میکنم..انقد خودم رو خسته میکنم ک گاهی نمیفهمم کی خوابم برده، مثل امروز ک بعد دم کردن برنج رفتم توو رختخوابم هوا انقد بهاری شده ک آدم دلش میخواست خستگیش رو تووی رختخواب بچلاند حالا ک نمیشد با گشتن تو کوچه و بازار نفسی تازه کرد.. اصلا نفهمیدم چن دور ذکر یونسیه رو گفتم ک خوابم برد، ساعت 2 مامان برای ناهار بیدارم کرد، وقتی سفره و سلیقه ای ک برای چیدن غذا بخرج داده بود رو نگاه میکردم ی جون ب جونام اضافه شد، ب جرات میتونم بگم خوشمزه ترین غذای دنیا بود در عین سادگی، حس و حال و طعم و بو و رنگ سفره و غذا انقد خوب بود ک دلم میخواست برای ساعتی هم ک شده ب دور از استرس و ناراحتی بهترین غذای دنیا رو از دست کدبانوترین زن دنیا بخورم..ماهی سرخ کرده سیر ترشی و ترشی بندری، نارنج ، جعفری، شربتی ک از لیموی تازه درست کرده بود ب همراه برنجی ک با کشمش و پیاز داغ تزیین کرده بود..و طبق عادت همیشه ک کُند و آروم غذا میخوردم حس میکردم دارم ب خودم لطف بزرگی میکنم با خوردن این غذا.. آهنگ رضا صادقی چقد آرومم کرد# ی چیزی میشه دیگه.. برای تمام آدمایی ک دوسشون داشتم فرستادم، فقط ی آدم بده سین نکرد نفرستادم :/ نمیدونم چرا اینارو مینویسم ولی امروز مث تمام روزای زندگیم مث هر روز و هر لحظه مدیون مامانم بودم دستهای مادرها خود معجزه س،الهی ک سایه شون همیشه بالا سرمون باشه.. خدایا ما میخوایم کرونا رو شکست بدیم کمکمون میکنی؟
+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |