امشب تولد یکی از عزیزترینای زندگیمه..کسی ک با اومدنش بهار رو مهمون قلب غمزده ام کرد..از خدا ممنونم ک اجازه داده عاشقش باشم و مادرانه دوستش داشته باشم..بهونه ی حال خوب من، دردونه ی قلبم، نازنین دخترم وقتی صدای خنده های پاک و معصومانه ات فضای خونه رو عطر آگین میکنه، دلم میخواد تمام صدایت را بغل کنم..از خدا برات آینده ای ب درخشندگی چشمات میخوام..ب زیبایی صورت ماهت..ب دلنشینی لبخندت..

دوست دارم تا صبح برایت بنویسم ولی چ کنم با مغزی ک عقیم شده چ کنم با نوشتنی ک دیگر نمی آید..

+ تــاریـخ ساعـت به قـلـم الهام |