حالا جشن داریم تا جشن ..!!!ترقه بازی و آتیش بازی جشن نیس ..خوشحالیمون به قیمت عزادار کردن دیگران نباشه...!!!
چهار شنبه آخر سالتون مبارک
ما فکر میکردیم جهاناز تنهایی مان بزرگتر است ،چمدان برداشتیم وراه افتادیم ... به هر کجا که رسیدیم تنهایی دهان باز کرد و جهان از چمدان مان ریخت !... 👤افسانه سعدی خانی
HoMe EmaiL ProFiLe MozHgaN